senaste nytt

Sommarlovet har börjat.

Jag har jobbat i tre veckor på dagiset i V-träsk.

Nu har sommarlovet börjat på riktigt.

Jag har varit på Boden Alive för första gången, ni vet när man fyller år eller dagen före jul, och man bygger
upp förväntningarna jättemycket, sen när man sitter där halv åtta på kvällen så är det lik förbannat ett par sockar i paketet. Så var det ungefär, Boden Alive var då sockarna i detta senarium.

Jag har köpt en ny mobil, nokia E71 min nya bäbis!

3OH!3 har släppt ett nytt album, streets of gold heter det och I love it, inte lika bra som can't trust me, men är något bättre än den låten?

Det var inte allt på långa vägar, midsommar, examen och psg har ju också hänt, säkert massor mer. Men jag ska ut och övningsköra. Glömde jag säga att jag börjat med det? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0