I need a hero to save me now.

Kommer hem till Älvsbyn och det första man möts av är massa skitsnack. Kan inte säga att jag är speciellt förvånad dock, jag menar, det är Älvsbyn vi snackar om. Eller, det är ungdomarna i Älvsbyn vi snackar om. Fast en positiv sak med hela den här grejen är ju att dom som snackade skit, bryr jag mig så sjukt lite om så att det är egentligen bara roande att höra vad dom säger. Och så mycket kan ni ju inte ha att göra om ni spenderar eran tid på att hitta på massa saker. Aja, en till positiv sak är ju att jag vet att jag kommer ta mig härifrån, eller det har jag redan gjort, medan ni kommer fastna här. Samma by, samma människor och samma skitsnack. Resten av era liv.


Nu det, är något jag inte ens skulle önska min värsta fiende. Men för er.. kan jag göra ett undantag.


Kommentarer
Postat av: madde

vad för skitsnack? ;o tell meee

2010-10-30 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0