Can you feel? Or are you empty?

Heej,
Idag var då min sista fotbolls träning, eller vi fick jullov XD
Men det känns som en evighet innan den börjar om igen!
Och jag måste faktis erkänna att jag kommer sakna den!

Idag på våran svenska lektion hade vi ingen lärare så jag passade
på att ta några underbara kort på min underbara klass! *HOST*
Nää, det va taskigt! :P
Men men, jag lägger ut dom sen när jag hinner (imorgon maybe)-
För nu står mamma och tjatar på att jag ska städa mitt rum :/
Trååkigt.se!!
Jag ids inte göra det, och om jag skjuter på det nog länge tröttnar hon på att
tjata och ger upp. 
Det slutar oftast med att hon städar det  åt mig (Y)
Fast jag funderar på att städa det ändå, vara lite snäll, det är ju faktis jul snart!

Nu måste jag hur som hellst dra.
Men skriver mer imorgon, efter eller före kanis :P

Hejdåårå, Kajsaa :*

Just ja höll nästan på att glömma, jag fick VG på No provet!! :D YEEEY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0