Dagen före.

Heej,
Som nog alla redan vet är det JULAFTON IMORGON!!
Har lite lyckorus här hemma men har än ganska svårt att fatta det.
Det känns som om tidan har gått så himla fort, ja menar igår var det ju sommarlov
och jag satt i Mimmis nya lägenhet för det var för varmt att gå ut.
Minnena känns närmare än dom är och jag kommer nog inte fatta att det är Jul 
förrän, jaa en vecka efter kanske...
Men lite julkänsla har jag fått i mig, vi har satt upp granen  och under ligger det ett flertal
julklappar som dom flesta har mitt namn på sig.
Min mamma har hela tiden tjatat om att det är så svårt att köpa julklappar år mig
och att denna jul blir det mindre än vanligt. Ändå ligger det ca 7 st under granen
som är till mig, och då är inte farmor och farfars och mormor och morfars där,

Jag madde och malin bestämmde att vi skulle köpa julklappar under mellandags rean.
Det blir billigare, man har pengar (vid detta tillfälle är jag PANK) och man för mkt finare grejer.
Alla julkappar är dock inhandlade för mig, hade lite smått panik där nångång kring lucia men
den la sig i samband med att jag får till piteå och handlade upp dom sista pengarna.
Jag hann till och med köpa två saker åt både mamma och pappa!

Men men, nu ska jag kila ner i duschen och äta lite :)
Vet inte om ja skriver nått imorgon,
Om inte: GOD JUL!!!! :D

God jul och ett gott nytt år, Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0