I don't hate you, I hate the person you want to be!

Hej,
Idag känner jag mig ganska duktig! 
Jag har tränat, två gånger, och pluggat till provet. Plus att nu skriver jag i bloggen!
YEEy! Pluspoång till mig! :D
Imorgon få vi hur som hellst tillbaka våra so saker om typ kristendomen som vi gjorde.
Alla i klassen fick Godkänt! Det känns bra att veta att jag inte faila totalt!
Jag menar det tog typ hundra år att göra så om jag inte får mer än VG blir jag ulltra arg!!!
Okej jag kanske inte blir arg men lite små sur i alla fall xD

På onsdag har vi No prov :/
Det är typ om Estrar, alkoholer och syror.
Jag fattar typ inte ett skit så jag kommer nog faila! 
Men sånt är livet XD

NU måste jag dock gå och lägg mig, igår sov jag inget och när jag kom hem från fotbollen somna jag i
soffan XD
Sen typ väkte mamma mig och typ vi ska fara på gympan nu :/
Så otroligt jobbigt det kändes :P

Men men nu ska jag soova så godnatt till er alla :D 
Och sov riktigt gott nu! Det ska jag göra :)

Heejdåå, Kajsaa ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0