It's been a long time!

Heej,
Jag är väl medveten om att jag ej har skrivit på välldigt länge! Betoning på välldigt!
I vanliga fall skulle jag ha kommit med nån dålig ursäkt om att jag inte har haft nån dator
och det har varit mycket i skolan. 
Men nu ska jag inte det, nog för att om jag sa det skulle det vara sanningen.
Men jag får skylla på att jag har varit lat, vilket till en viss del är sant.
Okej vilket till största delen är sant!
Men varför ska man leva i det förflutna när det kommer en ny dag imorgon?
Så nu tycker jag vi lägger faktumet att jag inte har skrivit på...låt oss säga länge,
bakom oss och går vidare mot morgondagen.
Vad tycker ni?
Det låter som en bra ide va? Eftersom ingen kommer med nå större invändningar tycker
jag vi gör så!

Jaha så vad har alla gjort idag då?
Jag har då inte gjordt, ja för att vara ärlig, nått!
Malin sov hos mig, vi skulle ha Saw maraton igår men lykades inte få tag på nån mer
än första filmen så det blev ett välldigt kort maraton.
I alla fall så har vi inte gjort ett skit.
Vi vaknade, åt, satt vid datorn, hon for hem, jag åt, jag satte mig vid datorn och sist jag tittatde
sittar jag än där. Funderar dock på att plugga lite till provet på onsdag men, jag orkar inte.
Nu tycker jag däremot att detta är ett nog långt inlägg, om man inte har skrivit på ett tag måste
man ju ta det lite lungt i början annars kan man drabbas av...Skrivkrampius agnus.
Inte bra, inte bra!
Hahaha XD Men nu ska jag sluta skriva och istället ägna min tid åt att plugga. (man kan ju alltid hoppas)


Seeyaah, Kajsaa :*

Det är helt Jobis förkänst att jag skriver i bloggen, för att vara ärlig så hade jag faktis glömt bort den.
*skäms* Men hon sa att hon tyckte jag skulle skriva i bloggen så nu gjorde jag det.
Så vi kan säga att detta inlägg tillägnas jobi!  :D

Just ja, jag måste ge madde lite spec creds för att hon har lagt ut en till del av sin novell på dikta :D
Plus att hon skrev den exakt som jag sa att jag tyckte noveller skulle vara! XD Thanks Biatch!

Och jag vill även passa på att säga sorry för stavfelen och nej jag sover inte på svenskalektionerna jag är
bara allmänt dåligt på att stava! XD

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!

U'r welcome, BIIIAAATCHHHHHH! (;

bara för att jag är snäll och tänker på dig då jag skriver, haha! =D

2008-12-07 @ 17:18:09
URL: http://madddsen.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHA, DU ÄR ROLIG KAJSI!:)

2008-12-08 @ 19:03:16
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0