It's monday, the first day in the rest of your life!

Heej,
Kom nyss hem från träningen och sitter ny med blött hår och försöker undvika att det ska 
bli krulligt.
Tyvär tror jag inte att jag kommer lyckas så det är väll lika bra att ge upp?
Igentligen borde jag nog plugga eller göra lite So, men hur kul är skolan
om man inte sparar läxorna och pluggningen till sista dan och då får panik?
Jo, det skulle faktis vara ganska trevligt..
Men nu är det som det är, jag orkar inte!
Idag har då inte varit speciellt annorlunda från någon annan dag.
Jo, vi fick tillbaka vårat film prov och bokprovet på svenskan, VG i båda (Y)
Ganska stolt blev jag när jag upptäckte att jag endast hade 6 stavfel på bokprovet.
Alla andra hade dock noll men det kan vi glömma.
Jag menar vem tror inte att acceptera stavas akseptera?
Hallå? Alla vet ju att det stavas med ks!! 
Det höll dock ej min svenska lärare med om så.. ja. jag fick fel XD 
Men men imorgon är en ny dag (a)
Och imrogon är det Tisdag, Vilket betyder HK, vilket betyder Lussebullar och peparkakor!!! :D
YEEEEY!!!
Så nu sitter jag här och längtar till imorgon, okej inte riktigt men nästan i alla fall.

Nu pallar jag hur som hellst inte skriva nå mer, jag menar jag skrev faktis TVÅ inlägg igår XD
Hahahaha.

See Yaah, Kajsaa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0