Jamenar det blir sött med socker!

Hej,
Det känns en gnutta ondödigt att srkiav blogg när ingen läser,
jo typ mina kompisar men dom kan man ju som träffa varje dag.
Och sen nu om det är nån okänd människa som läser var ej rädd för att lämna en 
liten komentar.
Och reklamera min blogg för all ni känner! ;)
Det är ej farligt jag lovar!
Idag har i alla fall varit en helt vanlig dag (chockerande va?!).
Vi hade Hk och gjorde lussebullar ( stavas det så?) mina blev väll helt ok.
Men jag tror inte jag ska sikta på MVG i Hk om jag säger så XD
Jag menar före jag hade Hk kunde jag ej värma brod i mikron lika lite kunde
jag koka vatten XD
Men nu kan jag himlansch till och med typ laga mat! :O
Så ett VG har jag då förkänat!

So böckerna ligger fortfarande orörda samma är det med engelskan och spanskan,
allt till på torsdag :/
Jag börjar tänka att kanske det vore bra om jag pluggade lite grann.
Det börjar låte mer och mer lockande ju närmare torsdagen kommer krypande.
Så nu ska jag nog gå och försöka plugga lite.
Inte för att jag kommer göra det men det känns ändå lite bättre att säga det xD


Byee, Kajsaa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0