Le, det räker längre än tårar!

Hej,
Fick lust att ge lite tips hära på bra filmer och hårprodukter. :)


Så otroligt bra film! Jag satt och storböla i slutet! Så hemskt!


Svin bra, på mitt otroligt livlösa hår som jag aldrig trodde skulle kunna ha volym 
fungerar det som en dans på rosor! Super bra!!

Det blev bara två tips men dom är så bra att jag tycker det räker :)


Fick lust att slänga in en bild på mig själv också :)
Tror inte jag har haft nån på bara mig, detta var hur som helst i Fredags före WR :)

Ha en bra jul nu allesammans!! Det vat jag att jag kommer ha! :D


GOD JUL (Igen) Kajsaa :*





Kommentarer
Postat av: johaannnnna

GOD JUL! :D

2008-12-23 @ 19:32:35
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0