Life's A Bitch, But So Am I!

Heej,
Idag hade vi typ pysseldag,
det var även vollyboll tunering.
Gissa vem som var med!? JAAAG!!
Det gick faktis hel ok, mina servar va väll inte dom bästa men
annars så XD
Vi förlorade våran första match men vann den andra,
så vi kom trea. 
Jag är ändå nöjd med det :)

Mina byxor är typ skit blöta och min tröjja också.
Idag blev jag nämnligen snödränkt typ hundra
gånger, så mina torra kläder är ej så torra längre :/
Dumma Anton och JP!!
Men imorgon ska jag hämnas!!

Hur som helst är det bara 6 dagar kvar till jul!!
YEEY!
Och på lördag ska jag me madde och köpa restan av mina julklappar :D
Dock har jag inga pengar XD Men skit samma :P
Nu ska jag äta sen måste jag typ stöda mitt rum :/
Men skriver imorgon,

Hejdåå, Kajsaa :*

Just ja, det blev inge kanis idag :/ 
Det regnar så mamma va inte så pepp på att jag sku dit.
Aja får fara på Lördag, Söndag elr Tisdag ist! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0