Out With Old, In With The New!

Heej,
Som ni nog har märkt så har jag  försökt att pimpa min blogg lite xD
Vilket inte lyckades så extrem bra efter som jag inte kan ett skit och har
ingen anning om vars man kan lära sig det.
Jag menar va betyder #FFFFFF????
'Ajaj Hur som helst blev jag då hyfsat nöjd med resultatet! :)
Nu går min blogg i Rosa/svart! Vilket jag tycker är välldigt fina färger.

Idag vakna jag kvart i två, det är ganska tidigt för att vara mig.
Det tyckte dock inte mina kompisar! Konstigt...
Nu funderar jag på om jag ska gå ner och äta nått eller om jag bara ska vänta
tills mamma kommer hem och gör middag.
Det lutar nästan mot det andra altenativet, då slipper jag gör nått.
Haha men nu ska jag fråga min *host* kära *host* bror om han inte har nån
ny film eller serie jag kan få se.

Just jag, igår såg jag Transporter 3.
Ettan och tvåan är LUNGT bättre men även denna film var 
fylld med slagsmål, spänning och massa näradöden uppleverser!
Jason Statham som har huvudrollen även i denna film spöade så klart motståndarna
och slutet måste jag säga var ganska uppenbart.
Jag rekomenderar den om ni har någon datorn kunnig i familjen som kan ladda ner.
Jag är dock inte säker på om jag skulle betala 80kr för att se den på bio,
men ändå jag betalade  ju 50kr för att se Låt den rätte komma in..
Usch!! Det är något som aldrig kommer hända igen!
Svenska vampyrfilmer funkar bara inte!

Aja nu ska jag dra,'
Hej dåå, Kajsaa :*



Kommentarer
Postat av: jobii

#FFFFFF är färger på saker kajsa :P

PS. du får ta och kommentera min blogg med KAJSA! :) DS.

2008-12-22 @ 22:38:08
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0