Prov, betyg och snowboarden.

Heej,
Idag fick jag vet några av mina betyg :)
Så jag tänkte vara otroligt generös och dela med mig av dem, så hä kmr dom :)
So: VG  Sv: VG  Eng: VG Ma: VG/MVG Idrott: G+/VG  
Sen kommer betygen som jag fick på utvecklingssamtalet men kan ha förändras:
Bild: VG  HK: VG NO: VG/MVG  Slöjd: G Musik: G/VG Spanska: VG/MVG
Sen kommer jag inte på nått mer ämne XD 

Imorgon har vi hur som hellst prov :/ I NO.
Fast jag tror dock att det kommer gå bra, jag kan typ det XD :O
Våran lärare sa idag att hon sket i MVG frågorna och bara hade med VG och G frågor på provet.
För att vi ändå va för trötta för att klara dom XD
Man typ tak så mkt!!

Nu måste jag däremot sluta skriva och börja klä på mig
täckbyxor och varmare kläder.
Ska nämligen till kanis och åka bräda idag! :D<3
Det var ett tag sen sist känns det som :P Dock var det bara typ nån vecka.
Men men, nu skriker mamma på mig att jag måste börja gör mig klar.
Skkriver nog imorgon :)



ByeeByeee, Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: johanna

fcik du VG i musik? :) jag trodde bara det var Madde! men vad roligt Kajsi! ;P

2008-12-16 @ 21:14:23
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0