The darkness is gone!

Hej,
Har haft strömavbrott hela helgen :/
Hade inget vatten heller, så otroligt jobbigt!!!
HATA strömavbrott!! Jag kommer vara så mycket mer tacksamm över strömmen från och med nu!
Det fanns inget att göra hemma så jag har typ varit borta hela helgen :P
Men när jag var hemma så sov jag och åt!
Kul!

På Fredagen var jag och mamma iallafall i piteå och handlade.
Jag köpte nya kläder och julklappar.
Eller jag fick nya kläder, Två tunikor från gina, en t-shirt och massa små saker.
Sen köpte jag en julklappar till Oskar och Pappa.
Hade tänkt köpa åt Malin och Madde också men vi bestämmde att vi skulle köpa julklappar på
mellandagsreans för då blir det så mkt billigare. XD
Jag fick hur som hells inte så mkt kläder för mamma sa att vi skulle till luleå på mellandagsrean
och då skulle jag få sånt ist.
Sen vakade jag med Otilia, Madde, Malin, Jobi, Becca, Fanny och Emma.
Vi var först på Forum vakan sen for vi till Jobi.
Forum vakan är typ ett ställe där man kan höra på band, bowla eller se bio..

Det va skit kul i alla fall, speciellt hos jobi.
Men kanske lite kallt vid vissa tillfällen XD Hahah 

På Lördagen hade vi fest för små ungar.
Så otacksamma!!!
Det kom 11st!! Jag känner mig typ ulltra patetisk!
Men vi gjorde det bästa av situationen och det blev roligt ändå.

Vi har som sagt haft stömavbrott hela helgen :/
Så vi åkte och duscha hos morfar och mormor, Ingen ström = inget vatten.
På vagen hem satt jag och Becca och prata om hur dåliga dom var som inte hade fixa det.
Sen typ börja vi prata om hur man gjorde förr i tiden, och Becca bara:
'Men hur ladda man mobilerna om man inte hade nån ström?'
Jag bara:
'Jag vet inte?'

Hahah pappa sa att vi hade sagt det XD
Okej jag måste erkänna att det var ganska osmart!!

Men men nu ska jag dra och njuta lite av att jag har ström!! (Y) :D

Hejddååå, Kajsaa den otroligt smarta! :*



Kommentarer
Postat av: johanna

bra att ni har fått tillbaka strömmen! :P

2008-12-14 @ 20:10:34
URL: http://ö
Postat av: johanna

ojjj, vart att mina dress var ö ;P

2008-12-14 @ 20:11:03
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0