The same day, a different moment.

Heej,
Jag har so obotligt tråkigt!
Så då tänkte jag att jag kan ju skriva i bloggen igen xD
Jag skrev ju som inget under helgen så jag har lite att ta igen.

Jag var ju som sagt i kanis idag.
Det var bara jag och becca som var där, eller vi var ju inte själva i backen
men från mina kompisar var det bara vi.
Det är faktis lättare på nått sätt om man åker mindre människor.
Är man många blir det så mycket tjafs om vars man ska åka och med vem
man ska åka i liften.
Sånt är bara onödigt och onödiga saker gillar jag inte.

En annan onödig sak är 12åringar som tror dom är nått,
hmm ett exempel.. Adam kanske?
Nä nu var jag dum, han är faktis 13 (tror jag)
Men men, alla ser då ut likadant.
Jag har välldigt svår att tro att jag har varit så lite en gång i tiden,
och ännu svårare har jag att tro att jag var så liten när jag gick i 7an?
Men kanske var jag det.

Egentligen så bråkar tjejjer om så onödiga saker!
Om små, irriterande skit saker.
Som egentligen har någon större betydelse!
Det är typ konstigt, varför gör man så?
Killar däremot, dom tjafsar inte och pratar inte skit. 
Dom slås, sen är dom typ kompisar igen, det kanske inte är bästa sättet men nog 
är det bättre än att gå och snacka skit om en och typ hata den i flera år, 
för att sen efter 5år få reda på att allt var en lögn och det var ens eget fel.
Är det speciellt bra? Nä!
Men, tjejjer är som dom är och killar är som dom är. Det finn inget man kan göra åt saken.
Eller jo det finns säker mkt, men inget jag akn göra nu för nu ska jag sova!

GODNATT! <3 Kajsaa :*

Bäst för dig Madde att du komenterar nu! :D

Kommentarer
Postat av: madde

eftersom jag är snäll så kommenterar jag, meeedans jag ser titanic :D så jag ser inte vad jag skriver, ursäkta mina stavfel xd'

men alltså, jag gillar att snacka skit, men jag tycker det är sjukt skönt att kunna smälla till nån, hata den nån dag å sen va kompis igen, det är bra ;D men dock så häbnder det inte så ofta eftersom jag är så himla långsint :)

men nu ska jag fortsätta ägna min tid åt titanic, den är så bäst! ;D

hihi, men jag har iaf kommenterat, hihi! (;

2008-12-16 @ 23:11:38
URL: http://madddsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0