Veckans...

Som många kanske har märkt så är klockan över tolv på natten, 02.09 för att vara exakt .
Så veckans.. blev lite sen.
Men bättre sent än aldrig!
I veckan har jag faktis inte tänkt nå på vad som ska bli veckans..
Mellan lyckorusen över att få jullov och paniken över alla julklappar ,som
såklart blev inhandlade i sista minuten, har jag helt enkelt inte haft tid.
Men nu får det bli som det blir xD
Det kommer ju ändå en ny vecka nu, dock har jag en liiten anning om vad som kommer bli
veckans.. nästa vecka, kan ni gissa? ;)

I alla fall veckans.. i veckan blir *efter lite tänketid, och faktumet att kl är 2 på natten och jag är otroligt trött så..*

Avatar! xD NI vet, den teknade serien på Nickeloedion(Stavas det så?) 
I början måste jag erkänna att jag var välldigt skeptis mot den, jag ahde sett reklamen någr gånger och
tänkte nått i stil med 'va fan e det här för skit?'
Men i helgen var ett maraton med det och Igår såg jag och madde det.
Jag fastnade direkt! Så bra! Om man nu bortser att det är en teknad barnserie,
men men nån gång måste ju barnet innombords få komma fram xD.


Låt den barnsliga sidan komma fram i dig, se Avatar! :D

Men nu ska jag gå och lägg mig, för jag är utråkad och trött och då känns att gå 
och lägga sig som det bästa altenativet!'

Hejdåå, Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: johanna

usch... hatar den serien! :P hahha

2008-12-22 @ 12:44:16
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: fanny

haha, svambob är ju bättre än de xD och då är han och hans kompis till stjärna helt pukade och jobbiga xD

2008-12-23 @ 11:07:54
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0