Veckans..

Hej,
Jag får lite såna hära ryck ibland och ger någonting ett eget inlägg.
Vi kan kalla det veckans..
Det tycker jag låter bra, så varje vecka ger jag en grej, det kan vara vad som hellst
en film, en bok, en person, ett eget inlägg och tipsar er alla läsare om det.
Ni får förståss tipsa mig oxå om vad ni tycker ska bli veckans..
Har ni en underbar film komentera och säg så får vi se om just eran sak blir veckans..
Vi kan säga att jag bestämmer mig för vad eller vem som ska bli veckan..
på söndag för då är veckan slut!
Så nu är det bara att ge mig tips!
 

Veckans.. den här veckan blir i alla fall... *trummvirvel*
Boken Simon & Sophie!


Så otrloligt bra bok!<3
Handlar om coola Sophie och töntiga Simon som under ett lov
krånglar till deras liv.
Mitt tips till er är LÄS den NU!! Ni kommer ej att ångra er!! 

Kommentarer
Postat av: linn

ja det var han ;)

2008-12-07 @ 19:27:53
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0