You'll be a bitch because you can, I'll be a bitch because I am!

Heej,
Nu är jag LYCKLIG!!! Jag är klar med SO!! Jag har lämnat in läxan och har inga mer prov denna veckan!! :D
Dock är det ju bara en dag kvar på veckan men vi ska inte ha några lektioner imorgon så det
gör mig lite lycklig det också!!
Plus att jag ska till Piteå med mama så jag tar ledigt efter tovl! :)
Idag hade vi i alla fall Engelska prov, spanska prov och so(Nämt ovan)
Engelskan gick super bra! Spanskan gick helt okej och So'n gick bra.
Sen fick jag se vad jag fick på mitt ''oförberadda'' matte prov som vi hade i Tisdags, 30 av 40! VG! :D
Det låter dåligt men jag tror jag fick bland en av dom bästa i klassen XD Vi är smarta! Vi väljer bara inte
att visa det lika mkt som alla andra klasser! XD 
Innan vårat ''oförberedda'' matte prov sa våran lärare: 
'Förberd er för ett oförberett matte prov'
Jag bara:
'Villken dag?'
Han bara:
'På Tisdag'
JÄTTE oförberett alltså!!

Haha men men, nu har jag alltså inget att plugga till, jo No men det pallar jag inte.
Provet är inte förrän på Onsdag!
Sen på..*tänker*.. Torsdag? Får vi LOV!

Nog snackat om skolan! 
Jag har ganska tråkigt nu, funderar på att se mina redan 'sett hundra gånger' filmer igen.
Men det känndes så ogivande på nått sått.
Så då kan jag ju blogg istället! YEEY! Haha
På Söndag ska jag ju utnämna veckans *OOH*, jag har ingen som hellst anning om vem eller vad
som ska bli det i veckan. Funderar på stentvättade jeans, det är så OTROLIGT snygg!
Vi får se.. 
Nu ska jag i alla fall ge mig ut och reklamera min blogg (på internet då, inte irl det är så klat ute)

Over and out! Peace *Peace tecknet!* Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: johanna

AAAH! JAG VILL BLI VECKANS IGEN KAJSI!

2008-12-11 @ 20:14:17
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0