Borta hela helgen!

Hej,
Jag har inte skrivit på ett tag nu, men det finns en förklaring!
Jag har inte varit hemma på hela helgen! I Fredags var jag hos Malin och sov dära :)
Sen på lördagen for vi till kåbdalis och har varit där tills...ja nu! 
Men nu är jag hemma ien och hade tänkt att jag kan ju skriva om vad jag har gjort och lägga ut lite bilds nu istället! 

Fredag:
Var hos Malin på middag, Otilia, Becca, Madde och Fanny var även där.
Ja och Malin då, såklart! xD
Vi åkte och handlade på konsum, när vi var på väg dit fick jag plötsligt as ont i njurarna! :O 
Inte lite ont det var hög smärta vi pratar om!
Men sen efter ca.30 minuter sluta det göra ont och jag har inte känt nå sen dess! Konstigt!
Men ialla fall åt vi  gröna nudlar(karamellfärg) och köttbullar xD
Sen klädde vi ut oss, Malin var en ängel, Otilia en kanin, Madde och Fanny var prinsessor och jag var en djävul! xD
På ''kvällen'' kom Adam och såg film med oss, sen skulle vi följa han hem.
Men vi gick till kyrkogården, det va läskigt!


Snygg Bruds! Oförglömlig kväll! :D


Hahah Häxbrygd! Jag har inte lärt mig min telefon än :P


Gröna nudlar och kötbullar! :D<3


Från vänste; Fanny, Madde, Otilia och Malin! :D<3


Blå Vaniljvisp! :D


Kyrkan by night! :O

Lördag:
For hem från Malin typ 10 tror jag.
Kom hem och duscha sen for jag och mamma till kåbdalis! 
Det var snö dära, fast dock fejk snö men men det gick att åka.
Fast backen sög! Så otroligt dålig backe!
Malin och jag såg Honey, bästa filmen ever!! Jag har sett den säkert hundra gånger men den bli ändå
bara bättre och bättre! 
Jag såg också Confessions of a teenage dramaQeen, den var helt okej.
Hade redan sett den några gånger men vad gör det?


Så Otroligt bra film! (Honey) The perfect man är också bra men ingen film
är lika bra som Honey! :D


Hade inga fina nagellacker så köpte ett nytt! :D
Första gången jag har haft rött och jag måste säga I LIKE! :D

Söndag:
Backen var mkt bättre idag och jag åkte mkt mer än igår!
Fast efter ett tag tröttnade jag (det fans inga hopp) och vi for hem.
Hemma har jag då inte gjort nått, jag har spenderat hela dagen tjatandes på mamma
om att vi ska gå ut och gå, jag vill inte gå själv det är jätte mörkt!, och jag börjar tro
att hon följar med mig snart bara för att slippa mitt tjat! :D
Jag vill se One Tree Hill men pappa har tv och han vet inte hur man fixar våran nya boxer.
Mina föräldrar är typ sveriges mest okunniga när det kommer till datorer, tvaparater och mobiler!
Hallå! VAKNA vi lever på 2000-talet!!
Aja men nu ska jag försöka fixa boxern själv och kanske hinna se lite OTH!<3 Inga bilds idag :/
Men det kmr imorgon! :D

Hej då! <33







Kommentarer
Postat av: johanna

najjjs attt kåbdalis har öppna ;>

2008-11-02 @ 21:25:15
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0