Chill!!

Hejsan,
Jag hann inte skriv igår, hade först fotboll direkt efter skolan sen hade jag korpen gympa.
Men i alla fall så skriver jag ju nu! (Y)
Vi hade HK idag och skulle typ göra nått vegitariskt mat grejs, jag vet en sak, jag ska INTE bli vegitarian!!
USCH! Det jag och Otilia gjorde lukta typ spya, och inte smaka det bättre heller! USCH!!
Och sen när jag skulle ta ut det vi haede gjort från ungen så brände jag mig på armen :/ 
Det görde skit ont och nu e det typ rött och uppsvällt och svider!! :/
Sen när jag skulle hem va jag tvunegn gå från bussen! Dock bara två kilometer men men.
But, nä jag kom hem väntade en rolig överraskning!!
Jag har fått mina skol kort!! :D Yeeeyy!!
På dom enskilda såg jag typ mobbad ut och på klasskortet såg jag bara bitchig ut!!
Men vad kan man göra? 
Nu ska jag i alla fall gå och se Las Vegas. Kärlek till det<3 Bäst pogramet, nja det delar första platsen med 
Fresch Prince Of Bel-Air, One Tree Hill och Desperate Housewives!! :D Jaa, och House!! <3 hahah det blev en hel
del det dära xD Men men får se om jag hinnar skriv imorgon har forboll och circkel träning imorgon också.



Måndag :) Emma, Jag , Becca :D


Hahaha Vi hade ämnesfördjupning och Emma hade lite att göra! xD


AjAj! Det gör ont att bränna sig! :/


SeexiiKlass.se!! :D
Bakre: Fanny, Johanna.S, Madde, Jocke, Emil, Sebbe, Carro, Becca.
MIttersta: Diane, Malin, Emma, Otilia, Johanna.B, Krille.
Främre: Rickard, Pontus, Kajsa(jag), David, Oskar.


Hej Då Kajsaa :*


Kommentarer
Postat av: Liiv

Desperate housewives är bäst av ALLT!! :D , !

2008-11-05 @ 14:46:52
URL: http://livsimeon.blogg.se/
Postat av: jobi

tyckte jag med ;> jag har då fått skolakatalogen ;)

2008-11-05 @ 17:13:20
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: madde

varför fan blev jag så dålig? ><' och sen var ju enskilda bara värre, fast dom har jag inte fått än! ><''

2008-11-05 @ 20:35:03
URL: http://madddsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0