Då är man moster!!

Heej,
Hann inte skiva igår hade fotboll sen korpen men det kan vi ta mer om sen för
jag har bigg news!!!
Jag är MOSTER! Blev det idag! :D Inte riktigt säker på tid och längd och vikt än.
Men jag vet att min syster fick en frisk flicka som mest troligt ska heta Olivia eller Hilda.
Mimmi tycker Hilda medans hennes kille/festman(skriver man så?) tycker Olivia,
jag personligen tycker Kajsa Junior men om inte det går kan jag nöja mig med Olivia. xD
Jag har int hunnit prata med Mimmi än, pappa ringde och berättade att hon hade fått.
Jag kunde inte ringa henne heller för hon hade fått så myckert morfin så det gick typ inte att prata
med henne, det blec kejsarsnitt.
Men första saken jag gör imorgon är att ringer henne!! Kanske blir det nån pix snart på lilla bäben :D
Mamma och jag ska kanske åka upp dit helgen före lucia(tror jag det blir).
Hoppas, jag ska dock dit till nyår men jag känner att jag vill hälsa på dom nu! :)
Ialla fall hann jag då inte skriva igår men jag gjorde inget speciellt ändå så whutever. xD
Eller på skolan har vi filmvecka men det är inte så speciellt intressant.

Idag har jag ialla fall gått 4-5km, det var jobbigt.
Vi fick sluta tidigare från skolan så tog en tidigare buss hem men hade ingen skjus från
bussen hem så det slutade med att jag fick gå.
Det var inte så farligt som man kan tro, Becca gick också så vi hade en trevlig pratstund. xD
Fick lust att tipsa om lite bra musik och 'hygiensaker' med mera så enjoy!


Warming Mioneral Mask.
The Bodu Shop, 165kr.
Så Grymt bra ansiktsmask hyn blir verkligen mycket bättre!


Beyoncé - If I Were A Boy.
So otroligt bra låt! Lyssna på den!


Måste ge House lit creds också!
Så grymt skön serie, house you rock!

Nä nu ska jag gå ner och göra läxor och plugga prov :/
Usch Usch men men what can you do?

Hej då Kajsa :*



Kommentarer
Postat av: fanny ,p

hause äger!

2008-11-12 @ 19:15:27
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: jobi

beyonce äger!

2008-11-13 @ 17:38:56
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0