Lite tid.

Hej,
Jag orkar inte skriva så mycket jag ska snart gå och sova :D
Hade i alla fall en sån jävlig träningverk idag så jag knappt tog mej upp ur sängen,
inte kul alls!
Jag tror det var från skolgympan :O Det var ganska chockerande den brukar ju
inte vara jobbig alls!
Men men, idag har jag då varit på forboll och cirkelträning.
Vi tränar än ute på fotbollen och enligt mig suger det sjukt mycket!
Det är bara kallt och inte kul alls! Men vad kan man göra?

Jag kommer inte kunna ladda upp bilder på länge! :(
Bärabara är på rep så måste använda den vanliga...
Får se när den e klar, hoppas snart!
Imorgon ska jag ialla fall på bio (Y) Nyaste James Bond :D
Får se om jag hinner skriva nå stannar på byn efter skolan och
far och träningsimmar :P
Aja men nu ska jag gå coh soova! Skönt!

Heej då Kajsaa :*
 
Det blev ganska långt inlägg ialla fall (Y) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0