Mycket i ett.

Heej,
Jag har då inte skrivit sen i onsdags, men bli inte arga det finns en förklaring!
Jag har ingen dator :( Bärbara är inne på rep (kanske har berättat det) och jag är inte säker på när den är
fixad :/
Nu har jag turen att få låna mammas dator på dera jobb xD
Men jag för skriva en sammanfattning av min helg, får se om jag hinnar med all dagar eller om jag måste hem före det.

Torsdag:
Var med madde efter skolan idag :)
Vi for och åt på okej, skulle och simma och sen på bio så hann inte hem
och äta.
I alla fall for vi och simma feter vi hade äta och sen bar det av på bio.
Vi såg nyaste James bon, den va skit bra! :D
Har tagit bilder men kan ej ladda upp dom för... ja, jag har inte min dator.
Men får ladda upp dom vid senare tillfälle (Y)

Fredag:
For till madde efter skolan :)
Hon spela så jag va på skolan från halv3 till 10 över :P
Jag, fanny och becca satt i elevfiket och gjorde engelska!
Så nu är man klar med läxan till på måndag (Y)
Hadde sov morgon idag btw, vi hade ingen engelska vilket förklara varför
vi hade läxa xD
Sov i alla fall hos madde, på kvällen for vi till byn och va med figo på gården :)
Det va typ ganska mkt människor där men inga ''roliga'' xD
Sen for vi hem till henne och såg en skit läskig film!!
Jag typ dog, den va hämsk!
Det handla om en tjej som typ alla trodde hade dödat sin man (vilket hon hade)
Men det va typ ett spöke som fick henne att göra det för att hennes man typ våldtog massa flickor :O
Låter inte speciellt läskigt nu men det va det!!

Lördag:
For hem från madde typ 4, sen for jag och mamma och köpte en farsdag present åt pappa :P
Det blev en chokladask, storfantasi.se jag vet! XD
Haha men han blir säkert glad ändå, hoppas jag.
Var typ hemma hela kvällen, vi skulle fara till Alex men mamma och pappa ides inte,
värsta tråkiga familj jag har!
Så jag spenderade min lördags kväll hemma framför tv.
Kul liv! Haha men nån gång måste man ju ta det lungt! :D

Söndag:
Jag sov typ till 1 idag, haha jag trodde klockan var typ 8-9 när jag vakna.
Jaa, vad kan man säga att jag gjorde idag? INGET!
Eller på förmiddan ialla fall.
Jag hade först tänkt gå på biom men sen ändra jag mig för jag trodde inte jag hade råd och
fick inte för mamma.
Men sen skulle typ alla dit och jag hitta en hundralapp så då ändra mamma sig
och sa att jag fick fara ändå (Y)
Tog halv 7 bussen som kom typ en kvart försent så bion hade börjat när jag kom, skämmit!
Det är tur att man har så bra kompisar som köper ens biljett och sen tar plats åt en. :D
Vi såg ialla fall Patrik 1,5 så GRYMT bra film!!!
Jag, Madde och Malin satt typ och as garva HELA filmen! Vi var dock dom enda så vi
fick några blickar, men vad gör det när man har kul?
Aja nu tror jag mamma slutar så ska åka hem,
får se om ja kan skriva nå imrogon beror på om datorn är klar.

Hej dåå Kajsaa

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, xD bara för att vi har bra humor ;>

2008-11-10 @ 16:23:00
URL: http://madddsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0