Sorry!

Hej,
ledsen att jag inte har skrivit på snart en vecka men jag har ej haft någon dator!
Skrämmande tanke, jag vet!
Men nu e bärbara lagad och redo för att användas! :D
Trådlösa internet fungerar ej för tillfället och väntar på att min datanördiga bror ska
fixa det.
Så tills vidare använder jag hans dator! Han vet dock inte om det med tanke på 
att han är på träning, men vad han inte vet lider han ju inte av!
Och jag tvivlar stort på att han eller nån av hans kompisar läser min blogg så 
det blir våran lilla hemlis! :)
Hur som hellst borde jag inte sitta vid datorn för jag har tydligen engelskaläxa
till IMORGON!
Fick veta det idag, jag typ WHUUT?!
Men ids inte träna så det får gå som det går :P
Fast med tanke på vad jag fick på mitt förra engelska prov borde jag träna.
Jag har alltid legat på MVG nivå och nu typ sjung betygt som titanic!
Så måste nog gå och plugga ändå :/
Har massa bilder som troligast jag laddar upp imorgon. (Y)
Kanske en liten bild på världens sötaste flicka min syster dotter Alice Hilda Nilsson 
också! :D
Aja nu måste jag plugga men skriver nog imrogon så nu har ni nått att se fram emot! :D

Hejdå Kajsaa :*

Sorry för stavfelen men hade extremt bråttom! 

Kommentarer
Postat av: Jobii :P

jag har med engelska kom jag på ;o bra du skrev det kajsi :)

2008-11-20 @ 22:09:55
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0