Hejhej

Hej,
Ja, nu ska jag då göra som alla andra och starta en blogg. Det kanske är ganska uppenbart för er som läser min blogg men man kan ju aldrig vara för säker.
Jag förväntar mig inte att någon kommer läsa min blogg, eller ja jag hoppas väll på att mina kompisar kommer göra så men där slutar väll min besöks lista. Om det nu (mot alla ods) visar sig att någon faktis läser min blogg så ber jag om ursäkt för att jag hade så lite förtroende för er.
Men i alla fall, jag har faktis redan en blogg! Duud duud duu *Spännade musik* Men jag glömde mitt lösenord och ingen läste ändå den så jag bestämde mig för att starta en ny. Det kanske inte heter starta en ny? Villket leder oss till en annan viktig sak jag måste berätta, jag SUGER i svenska. Verkligen SUGER!  Så om det råkar poppa upp några små stavfel här och där bry er inte om dom, det blir VÄRRE! haha, en sak till jag måste säga är att jag alltid skrattar åt mina egna skämt, och jag har fastnat för internet ''språket''  så ni får leva med att det kan ploppa upp några lol och omg och (Y) här och var.
Men det är ju sånt man får leva med, ingen är ju perfekt! hoppas jag.
Aja men nu ska jag fortsätta med att...jaa plugga? Vi får väll se vad jag hittar på :D
Nu ska jag bara komma på hur jag ska avsluta mina blogg inlägg sen kan jag ÄNTLIGEN *ironi på hög nivå* fortsätta med mitt oändliga pluggande, hmm... kanske hej då, nää det låter konstigt och det känns konstigt att skriva hej då till en dator, ja menar tänk om ingen läser min blogg då sitter jag här och skriver till mig själv.. sorgligt. Så jag får väll hoppas på att nån läser den och sprida rycktet. 
Så tills jag kommer på nått klytschigt sått att säga hej då på får det bli...


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0