Kort :)

Hej,
Jag letade igenom all skit på min dator och snubbblade över några roliga gamla kort!

Madde, Malin och jag i sthlm :D
Madde, Malin och jag i Sthlm :D Minnen!!<33


Idol med dom här snugga brudarna! :D


På stan :D Malin, Madde och min söta, gravida storasyster Marie<3


Tjejekvällen i Piteå med dom här glada människorna (Y)
Fr. höger. Tobbe, Therese, Malin Och Fanny :D


Såg Mamma Mia med Madde och träffa Fanny där.
Inte min typ av film, men den funka :D Och dom sjöng bra (Y)


Jag måste få skryta lite med att jag fick MVG på sexualkunskaps provet ;) xD


Gick ut me Madde och fota lite :) 
Nu är det snart vinter och dags för att ta fram täckbyxorna och brädan :D (Y)
Jag längtar till att få ge mig ut i backarna, jag får alltid en känsla av frihet när jag åker bräda.
Vintern och Sommaren är mina favoriter, enligt mig kan man hoppa över höst och vår och över en natt bara byta från
Sommar till Vinter och virse versa! :D


Bakade med klassen idag, var roligare än förväntat! 

Jag och Emma gjorde nån chocklad kaka med kola på (Y)
Den blev riktigt bra, egentligen skulle jag baka bröd men det va så många som skulle baka fika som
inte kom så jag fick byta grupp! Tur det, smeten var nog inte lika god på brödet xD
Men I alla fall sålde vi för ca.1100 kr så jag är riktigt nöj :)
Nu har vi nog snart kring 10 tusen i klass kassan om inte mer! Och då har inte alla betalat för terminen och några 
har inte betalat för förra.
Så vem vet vi kanske tar oss till Blugarien i alla fall. Tur att vi har Jobi i våran klass annars skulle vi nog faila ganska stort!
Så ett tack till Johanna B som gör det möjlig för oss att ta oss längre än till korsträsk viken!! :D


Hej svejs! :D



Kommentarer
Postat av: madde

TACK JOBIE EH RÄDDAREN I KLASSEN :'D



fatta charm på första bilden, å tredje, haha, min min XD

2008-10-31 @ 00:10:42
URL: http://madddsen.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, tack madde och kajsa :)

2008-11-01 @ 18:18:09
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Jobi/JohannaB

TAAAAAAAAAAACK GUMMAN!

Svar:
Kajsa

2012-12-06 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0