Tjoohoo

Heeej.
Jag orkar inte skriva om min dag, den har ändå varit lika dan som alla andra.
Skolan, vara med kompisar, träna, hem. 
Jag tror inte jag orkar skriva så långt inlägg, klockan börja närma sig 11 och jag är rädd att jag sommnar framför datorn och jag inte lägger mig snart.
Imorgon blir det inge inlägg *Stora floder av tårar*. Jag ska nämligen till Madde efter skolan och det skulla vara lite konstigt om jag satte mig och skrev i min blogg då! xD
Men jag tror ni överlever, får vi väll hoppas! Sen på kvällen ska vi (jag och Madde) på bio med malin. (nattbio) Vi ska se en dålig film typ låt den rätte komma in eller nå, men det kostar bara 60kr så det är ju praktiskt taget gratis (Y)
Jag har just beställt mina skolkort och är lite små sur på pappa för att han inte ville ge mig nån DVD katalog.
Spanska läxa till imrogon, det var tydligen glosor vi skulle ha! :O Sa våran lärare idag!! En dag att plugga! Tack så j*vla mycket cecilia! Jag hatar spanska, eller inte spanska men spanska läraren! 
Aja spill inga tårar över spilld mjölk!
Inte för att jag dricker mjölk, Spill inga tårar över spilld saft! Det lät bättre!
Men nu ska jag krypa till kojs! Vi får se om det blir nå mer inlägg i helgen, det lär ni ju märka!
Så tillsvidare:

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: madde

men jag ville ju egentligen bara se filmen för att du inte villedet :D (y) (a)

2008-10-24 @ 12:11:57
URL: http://madddsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0