Är det ni eller jag?

Hejhej

Jag har suttit och kollat på gamla inlägg och kommit till en chockerande slutsats... jag fick fler kommentarer förut :O ! Kan det bero på att jag var bättre på att skriva då, eller på att ni var bättre på att kommentera? Är det jag som har blivit sämre eller ni som har blivit latare? Detta måste vi göra något åt, vad tror ni är problemet? Lämna en kommentar så får jag veta XD hahahah, nu var jag rolig! Vilken humor säger jag bara! Kanske ska jag också starta en sånhär youtube serie grej där jag sitter och drar dåliga skämt som jag sen skrattar åt.. Hmm kanske..






K;*

Kommentarer
Postat av: otilia

tror det var så för mig också ;o

2009-04-17 @ 16:06:46
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0