Cleaning isn't really my thing.

Hejhej

Städar mitt rum, varken kul eller nödvändigt enlig mig. Jag kan verkligen inte förstå mig på dom som tycker städa är kul. Det är ju bara jobbigt och tar tid. Nä usch! Kan trösta mig med att det är bra väder idag iaf. Skit soligt! Hade halv dag, slutade 20 över 10. Efter ja slutat satt jag med B and E utanför skolan och sola till halv 3. Hade tunika och tighs så tog av mig tighsen och försökte få lite färg även på benen. Nä, nu ska jag vara duktig och forstätta städa så jag blir klar nån gång. Ska ut och gå med B sen :) Måste ju passa på nu när vädret är toppnotch! :D



En trappa ner imorgon? Eller vad säger ni? Någon mer än jag som blev sugen på paarty? ;)







K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0