Det får man leva med.

Hejhej,


Praoa bara ca.3h idag. Det var skönt, nu när det är sista dagen och allt. Påsk nu, vad händer då? Hemma och chilla framför tv? Käka litervis med godis? Åka bort till ett varmare land? Nej, det blir kåbdaslis *Suck* Men bättre än att va hemma och inte gör nått iaf? Hoppas det. Kommer dock hem måndag för fotbollsträningen, sen far jag tbx på tisdan åker hem onsdan (fotboll) och tilbaka torsdan, tror jag iaf. Får se om jag ids :P



Fråga;
Vad ska ni göra under lovet?






K;*


Kommentarer
Postat av: madde

jamenjoohru jag kommer nån dag under lovet och hälsar på i kåbban skaru see :D fast, nuförst ska jag till tvärsel, men kanske hänkar upp på onsdag, eller något? (((((:

2009-04-09 @ 15:34:17
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0