För alla gånger som du ljög för mig, för alla gånger som du skulle förklara, fuck dig!

Hejhej

Tänkte vara lite snäll och slänga in ett litet inlägg såhär på kvällen :) Det går dock inte speciellt bra, så ni får stå ut med om några ord är felstavade eller slarviga, jag är trött! Tkd blev då inställ idag, så jag åkte me M till verken och va i viktrummet ett tag ist, typ 20 min men men xD Skönt att slippa tkd idag iaf, jag va inte pepp på det. Speciellt inte efter fotbollen som btw va jobbig. Så jag drog hem ist och käka giftkakor xD


Fråga;
Vad har alla gjort i helgen?


så himla cp att det har blivit olaglit att ladda ner på rikgit nu den 1April, tor dom vi är gjorda av pengar så vi kan gå på bio typ en gång i veckan eller? Sverige suger!




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0