För alla gånger som du sårat mig.

Hejhej,

Jag har märkt en birst på information om hur kul vi hade det i fredags på PN (Players night) Det var iaf skit kul! jag hade sett fram emot ett till disco sens Wt och jag tyckte då att detta va skit kul oxå! Lite större lokal på WT men allt kan ju inte va perfect. Igår blev de mest chill me M så det finns väll inte så mkt att skriva, vi såg over her dead body, as bra film! Och sen upptäkte jag att 8killar hade addat min msn. Uppmärksammheten gillas ;) Idag vare då pipeltävling, vi gick dit, åkte skoter, gick hem. Inget fiske för oss nä. Men årets första skoter tur, de va kul! Jag hade nästan glömt hur kulde är att åka skoter. Försöker få pappa att köpa en ny eller iaf ta fram den gamla, de går..inte så bra xD Aja nu ska jag på fotbollen sen på Tkd :D Träining u know (slängde in lite svegelska där)


Fråga;
Någon som känner att dom vill köpa mig en skoter? ;)





K:*

Kommentarer
Postat av: otilia

härregud ;D och jag som tyckte jag hade många, och de var tre x)

2009-04-05 @ 17:13:31
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0