I can't stop this feeling, deep inside of me.

Hejhej

Sitter än och skriver på prao skiten. SUCK! Men great news! Jag är alldeles strax klar. Det är den största lättnaden på länge! Hade fotboll träning today, va hel ok. Direk efter drog jag och papi till sport affären och jag inhandlade nya skort och nya värme byxor. Beställde även en ny overall :) Fett nice! Blev att jag tog S på overallen för min gamla som det är M på drunknar jag i. Hur som helst, när jag kom hem for jag ut och sprang, jobbit som fan! men skönt nu i efterhand! Btw, bara jag som lagt märke till det otroligt fina vädret vi haft idag? Tror inte det, i sånna fall e ni blinda hela bunten! Halvdag imorgon, ska bli skönt. Slutar typ tio, om jag kan övertala mamma att ta ledigt från spanskan åt mig ( den är i typ tjugo minuter, ÖNODIGT) Sen på fredagen blire maybe disco i piteå again. Hoppas det blir iaf, har haft askul på dom senaste två! Måste fortsätta med tränden :D Aja, ska skriva klart prao skiten så jag blir fri! :D



Im hocked on this feeling, and I'm high on beliving that I in love with you.





K;*

Kommentarer
Postat av: jobi

kajsa, du måste göra utmaningen ;>

2009-04-23 @ 12:11:53
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0