I'm asleep and all I dream of is waking up next to you.

Godmorgon

Kolla! Jag startade ett inlägg med något annat än Hejhej, det är först gången! Hur som helst, idag vaknade jag klockan tio, det är stora framsteg hära har inte sovit till längre än tio på hela veckan(!), fast det var inte självmant. Nej jag blev väckt, och kan nån gissa av vad? Jag tvivlar på det så jag berättar. Jag blev väckt av nå stor smällar som kom från bron, jag trodde det var dörren som stod öppen så jag sprang ner endast för att upptäcka att dörren var stängd. För det var inte dörren som väckt mig, nej det var.. wait for it.. min bror som SKEJTADE(!!!) på våran bro! Min ilskna går inte att beskriva i ord så bäst att jag avsluta nu. XD



Lägg märke till att skejtade är understrucket, fet stil och med tre utropstecken. Och nej det är inte för att jag tycker det är fint. det ska förklara för er att skejtandes inte är en vanlig rutin när det gäller min bror.






K;*


Kommentarer
Postat av: M

haha!

2009-04-17 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0