It's to late for hello but to early for goodbye.

Hejhej,

Kom typ nyss hem från praoen, börja halv 8 idag så fick inte sluta förräns kring 2. Jag upptäkte även att min mössa inte var där utan hemma så jag fick gå hem utan mössa och det är typ minus och blåser. Jag kände till och med lite regn/snö där ett tag. Skit väder! Egentligen är det menning att jag ska ha bråttom nu för att hinna med en buss som går om en timma. Men jag hade tydligen sett fel och det går ingen buss. Här mitt i skogen gåre typ en buss per dag. Skit ställe! Igår såg jag iaf fall två filmer som va skit bra. Skriver vad dom hette och slänger in trailersarna sen. och Ja, jag var tvungen se på Youtube för att Sverige är helt puckade och har bestämmt att det ska va olagligt att ladda ner(100 gången nu eller?) och närmaste ställe man kan hyra på är två mil bort. Skit Land!



Bra är inte bra nog, perfekt är lite för mycket och lagom existerar inte.







K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0