Never back down, never give up.

Hejhej,

Idag har ja gått mkt. först på dagiset tog vi en skogs promenad och sen när jag slutade gich jag hem, jobbigt xD Nu ska jag snart på circkel träning oxå så jag känner mig ganska..hurtig? Imorgon blire piteå på tjejkvällen btw, tar nog gratisbussen med tjejjorna, för visst gåre en sån? Ja har hört det från flera, hoppas de iaf.. Och på Fredag blir då Players night! Det är faktis en av orsakerna till vf jag måste till piteå, jag har inget att ha på fredag annars! Så de blir nog mest letandes efter en snygg klänning/tunika som jag kan ha :D Men men om någon av er ska på nått av ställerna så kanske vi syns! :D

Fråga;
Någon av er som ska på Players night?





K:*

Kommentarer
Postat av: otilia

Jag (; Hur tar du dig dit? ;p har inte hunnit höra om skjuts än ;p Är de kul på dagiset? :D

2009-04-01 @ 19:24:51
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0