playing with my bleeding feet's

Hejhej

Piratbyxor, linne, t-shirt, underkläder, sockar och fotbollsskor. Min outfit idag XD Håller på att gå ut mina nya skor, och it hurt's! Dom klämmer, men dock är dom ju nya så det är bara normalt. Jag borde ha gjort detta tidigare med tanke på att jag har fotboll idag, imrogon, tisdag, onsdag, fredag och söndag. Så enda dagarna jag hinner gå ut dom mer e på torsdag och lördag. Och jag vill inte vänta så länge med att ha dom på mig! Så jag får bara bita ihop och träna med dom iaf, kommer att få grymt mycket skavsår, men men that's life! Om man har sugigt minne och glömmer bort att gå in fotbollsskorna tidigare...





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0