So mutch for my happy ending.

hejhej

Blev ingen lång tripp till piteå, första affären va svindyra och andra va stängda. Så vi åkte hem och skulle kolla i älvsbyn på ett stälel där ist men guess what! Dom hade oxå stängt, tur jag har! Men papi säger att vi ska till den stängda affären i piteå och en i luleå och kolla där i veckan. Denna resan gav dock, inte bara dom två tuggumi paketen som jag inhandlade för endast 11kr st BILLIGT, extra pris, obs jätte lågt pros osv XD Insider skämt U know ;) Nä, för att första affären var så dyr har nu min far bestämmt att jag ska få en dyrare moped än tänkt. Thank U pappi! Förr var gränse 12 tusen nu har han höjjt till 15 men pratar om att det kanske bli en för 17-19 :D det låter helt ok för mig iaf.





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0