Ta det inte personligt, inga namn nämns!

Hejhej,

Kom nyss hem från the training, kul. Åkte me tio över 1 bussen så kom fram kringa halv2. Men det va ok för jag fick va me M på hennes prao :) Hon noppa mina ögonbryn, de blev nice! Dock ändra hon inte så mkt, jag hade typ noppa dom för inte så länge sen. Sen drog vi till skoaffärn för dom hade rea! NICE! Jag hitta ett par AS snygga pumps! Fast jag kan inte ha klack, dels för att jag enligt mig är nog lång och jag skulle typ ramla och slå mig XD Men funderar på att köpa dom ändå, får se om mamma vil sponsra. Ska iaf äta nå nu, hungrig girl hära :D




Är jag så jävla bra eller har du dåligt självförtroende?






K;*

Kommentarer
Postat av: M

Köp dom, dom var skitsnygga! :-)

2009-04-09 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0