This time you have to choose, a tip be worried you've got me to lose.

Hejhej,


Tjejkväll igår, det var väll helt ok. Lite besviken är jag för det var inte mycket människor där! Typ helt öde! Fast mamma sa imorse att det hade nått me nå himla finsans skit eller nå att göra, jag lyssnade inte, BIG shocking! NOT! (Drog en borat där som btw ser hel normal ut när han ej är borat) Det är ju planerat att jag ska på players ikväll men vet inte hur det blir med den saken, alla som ska dit har typ hoppat av och nu är vi bara två som ska fara. Plus att jag inte har nått att ha och min mamma är skit arg på mig för att hon måste skjusa. (en av dom som hoppa av skulle skjusa) Men men vi får se hure blir. Ihelgen har jag då inga som helst planer, skit kul eller hur? Men jag får väll hitta på nått :D


Fråga(or):
Ska jag fara på players night?
Vad ska ni göra i helgen
?




K:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0