Visa att det kanske kunde bli nåt bra men det är skit idag.

Hejhej

Jaa, det sket sig med hela sova saken xD Ska ändå försöka få typ en halvtimmes sömn, mkt jag vet! Jag kände bara att jag va tvungen skriva lite. Blir nog inget inlägg ikväll, träningen slutar halv nio.. Jag är faktis lite halft pepp på fotboll. Det är ovanligt, en konstig känsla xD Funderar på att köpa hårförlängning, vet inte om de är värt pengarna, vi får se. Nu ska jag verkligen försöka sova, på riktigt denna gång! xD



Sluta säg förlåt för du sliter ut ordet.





K;*

Kommentarer
Postat av: madde

men kajsi, du börjar ju få riktigt långt hår nu ;D inte behöver du hårförlängning :)))

menjohru, vi borde.. synas ;D för det var shit länge sen ;o men kom nån dag, (torsdag, fredag, nåndag jag är hemma?) och köööööer skoter? :))))

2009-04-06 @ 18:35:19
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0