With every bit of me.

Hejhej

Har inte skrivit något idag. Ja, före nu då. Det är lite konstigt, men har haft fullt upp med praorapporten. Plus att jag gick ut och gick/sprang. Låt mig förklara jag sprang 4km gick 6km, jobbitg säger jag bara! Men det är ju bra träning iaf. Jag borde egentligen sitta och skriva på praorapporten nu om jag inte vill sitta upp till typ 1. Men jag ids inte, har skrivit nonstop nu it typ två timmar så är lite uttråkad. Kan ingen skriva den åt mig? ;) Det tkr jag! :D Hoppas nästan på att bli sjuk imrogon så jag kan vara hemma och skriva på den hela dagen, har hela diskussionen kvar, INTE bra! Men men nu ska jag fortsätta skriva ännu en gång Suck.


Just ja, fick VG på Hk provet! :D :D Lucky day! :D XD





K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0