You didn't wanna seem stupid?

Hejhej

Första skoladagen idag, helt ok. Lite konstigt dock när man har varit borta i tre veckor, men det funka. Måste bara passa på att säga grattis till otilia som fyller år idag! Congrats figo! :D Hade hur som helst fotboll idag, det va as kul. Kanske beror på att solen skiner och det nästan är sommar nu. Såg btw en bit av rädda willy idag, var påväg till skolan (hade rast) när vi såg ungar gå in i forum. Vi fråga en liten kille vad dom skulle se, han bara 'rääddää willeääy' typ jag trodde han va finsk först xD Men sen fatta jag att han menar rädda willy. Så jag, otilia och becca gick in och såg en bit. Men ungarna var skit stökiga så vi han bara se början för sen va vi tvungna gå till våran lektion. (som vi redan var 30 minuter för sena till) Nu ska jag ut och springa :) Orka inte fa på korpen ikväll :P





K;*
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0