You know that I hate this song, because it was written for you.

Hejhej

Kom hem från kåbdalis för en liten stund sen. Skönt att vara hemma, fast det har avrit skit kul där. Roligaste jag ahr gjort på lovet tror jag. Jag fick massa musik och filmer av A så nu är inte mappen Kajsas stuff helt tom. Dock har jag typ sett alla filmer jag fick under helgen, eller alla förutom 2 iaf. Fick bla Twilight, gud jag har blivit beroende! Så himla bra! Hela filmen är bara gullig rakt igenom, man sitter och ler hela tiden. Ah, eller jag gör det xD Men nu ska jag dra ut och springa innan bion. Btw jag ska se nyaste Fast & Furious idag :) Det ska blir nice :D


I mat be sad, but I'm not weak. This situation is bleak.




K ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0