Finns det någon mer där ute?

HAHAHA!

Jag har faktis aldrig stannat upp och läst på blogg.se framsida sen dom gjorde om. Visst jag har kollat på bilderna men aldrig läst texten under. Så nu tänkte jag gör något värkligt drastiskt och faktis läsa texten under bilden. och jag säger bara

HAHAHA!

Ta t.ex;
Efter sommaren börjar ett helt nytt liv för Joanna. Gymnasiet drar igång och Joanna har valt att läsa mediaprogrammet. "Usch vad nervöst. Ny skola, ny klass.. i ny stad dessutom!" skriver hon på sin blogg. Det låter som ett spännande äventyr. Finns det fler bloggare där ute som befinner sig i samma situation?

Okej, delen tagen från hennes blogg var ju ok men det andra? Kom igen! "Det låter ju som ett spännande äventyr. Finns det fler bloggare där ute som befinner sig i samma situation?" Seiöst? Aja, men något kul för mig att läsa iaf! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0