IQ NOLL!!!

När jag skulle logga in så glömde jag, av någon konstig anledning att skriva in lösenordet. Då ko det upp en mycket osmart röd liten text där det stod Lösenorden överensstämmer inte. och som den klagomänniska jag är måste jag ju bara klaga lite på detta.

För det första; Det är bara ett lösenord alltså ska det stå lösenordet överensstämmer inte. Lösenorden säger att det är två lösenord som inte överensstämmer och jag loggar då bara in med ett.

För det andra; Hallå? Jag skrev inget! Det är väll självklart att det inte överensstämmer då?! Vilket för mig till rubriken, IQ NOLL!

För det tredje; Kommer inte på något vettigt och det ser inte bra ut med två klagomål så får väll säga att det suger med så liten text, den är ju exakt lika stor som allt det andra(om inte mindre) och den borde ju vara större för det är ju en sak som man vill att folk ska se.

Suck, det är synd att inte världen kan vara lika perfekt som jag.
Skämt osido, men jag är ganska grym ändå :D


Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0