Jag är irriterad, arg och på allmänt dåligt humör

Jupp, ännu en sådan dag (jag siktar på rubriken). Vet inte varför men dom dagarne blir fler och fler nu för tiden, liksom bråken mellan mig och andra även blir fler och fler. Dock bråkar jag inte med alla, mest med mina föräldrar. Men idag är jag riktigt sur på några andra utanför familjen! Okej, sur är en underdrift jag är förbannad på dom! Fy fan. Låt mig förklara, det är två stycken, en är jag förbannad på och en bara lite små irriterad på. Men till dig som är helt dum i huvudet;

Om du inte av nån konstig orsak vill föra det medelandet vidare till mig, gör det inte då! Med gå för fan inte omkring och säg att du gjort det! För det skapar massa missförstånd och problem för mig. Jag trodde verkligen att du hade förändras, Förbättras! Växt upp! Men i samma sekund som det verklar som om du växt upp gör du något som det här. Fy fan. Det går väl i släkten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0