Jag har mina cravings

Okej, jag vet! Jag skrev att jag skulle sova, men farmville funka inte så ajg blev helt hyper sur och ärligt det är faktis än sommarlov! Anyway, jag har dom mest konstiga crabings, jag vet att det är gravida kvinnor som använder det uttrycket men nu gör jag det också deal with it! Ibland måste jag bara ha typ potatissallad medans i andra sekunden ska jag bara käka sallad och selleri. Just nu är det enda jag känner för att äta nyponsoppa(!) Marabou, cola och ett stort glas med is vatten! Haha, lilla kombinationen dära. Men denna gång finns det faktis en förklaring;

Nyponsoppa; Det luktar nyponsoppa här hemma, och jag fryser.
Cola; Jag läste Kissies blogg och hon hade en bild på en cola flaska, plus att det var år sedan jag drak det!
Ett stort glas med is vatten; Jag är törstig!
Marabou; Kom igen?! Behövs det verkligen någon förklaring?

Det enda som jag faktis kan få tag i nu är vattnet(och selleri xD), så se yah, nu ska jag drika vatten, käka selleri och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0