Kan det vara så att jag glömt det?!

Har jag verkligen glömt skriva att jag gick teknik kursen veckan som gått?
När det måste jag ju nämnt! Orkar inte läsa igenom så vi säger att jag glömt skriva det så just därför kommer det här;
Jag gick teknik kursen, den va helt ok.
Vi typ gjorde massa dagis grejjer typ två och ljus, men ändå chill för man får mellan 800-1000 kr, för en vecka! Lovely! På Torsdagen åkte vi tll och med till teknikens hus! (:o) Haha! Låt mig säga såhär, det var roligare när man var liten! Aja, snodde då två fin fina bilder från fanny som kommer att synas här nedanför. Nu blev det så spännande så jag måste avsluta texten!

"AV MED TRÖJJAN!'"
↑Haha!


Beccs och jag på busstationen, fin fina bilder säger jag bara! XD



Detta är då han som hjälpte oss gör en nyhetsshow sak som vi fick göra på T-huset.
(jag tror jag frågade vad han hetter 5 ggr, tror ej han tyckte om mig xD)


Och ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om denna bild.. XD HAHA!
(Robin och Rebecca som ser helt kära ut och sen jag där, helt spyko och inklippt xD Rebeccas verk)

K

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, åh så vackert! vi delar allt Kajsi! ;) haha :D

2009-08-16 @ 11:56:16
URL: http://rebeccabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0