My "dirty" little secret.. *mohaha*

Nu ska ni få höra, (jag skäms lite på grund av rubriken eftersom det både används av dessie och kissie, hahah, deras namn är typ samma) detta är något som ingen vet, eller ja, nu kan ju vem som helst få veta det men innan detta inlägg visste ingen..

Jag älskar reklam.
Yes, ni läste rätt. Och jag vet att det finns tidigare inlägg som motbevisar det jag just skrivit men det är en lögn. För låt oss inse, vad skulle världen vara utan reklam? Nothing, inget, nada, noll, zero! Den skulle vara..reklam fri, och det är läskigare än bruden i apoliva reklamerna. När pogramet slutar och reklamen tar över drar ett leende över mina läppar och jag sjunger omedelbart i dom välkända trudelutterna.

Hörde btw från min syster att när jag var liten brukade jag gå ifrån tv när pogramen var och bara se reklamen, haha, jag var en mysko unge.


Im Out
Den lite konstiga K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0