Passar på att blogga lite

Hello

Fredag idag, härligt, dock har jag inte varit på skolan speciellt mycket i veckan. En hel dag blire. Eller Måndagen var jag där, fast då börja vi tio och sluta ett(första dagen är alltid chill) sen tisdag var jag hemma, onsdag for jag ett tag men var tvungen åka hem efter en lektion. Pga febern. Sen Torsdag hade vi nån frilufsdag/klassensdag grejj /börja nio sluta ett chill!) Åså idag/igår hade vi bara vanligt. Så denna veckan gillar vi! Anyway, fredag som sagt.. Vad är allas helg planer? Idag blev det bara chill för mig, film åså med kompisar. Får se hur det blir imorgon.. Förhoppningsvis blire lite mer "fart". Aja, we'll see.. Nä nu ska jag kolla lite serier åså Puss ;*

Kände mig riktigt gla så ni fick till och med ett puss! Ta vara på detta ögonblick, dom är FÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0